Cleany

Spot pro čistírnu s user experience na úrovni donášky jídla

Cleany logo

Jsme online čistírna a prádelna s dopravou, která šetří váš čas

Rozsah prací

  • Scénář
  • Casting
  • Natáčení
  • Střih

Časový limit

  • Pouze 1 týden

Představení Cleany.cz

Start-up Cleany.cz je služba sdružující prádelny a čistírny, které přímo propojuje s koncovými zákazníky. Zprostředkovává také logistiku - díky tomu je user experience v podstatě na úrovni donášky jídla. Celý proces je pohodlný a snadný. Jednou z přidaných hodnot CLEANY je také příliv nových zákazníků pro trpící čistírenský a prádelnický průmysl. To považujeme, v dnešní covidní době, za bohulibou činnost.

Až 80 % tržeb prádelen a čistíren totiž tvoří hotely, školy, ambasády a jiné instituce. Přestože se jedná o službu, kterou může využívat každý, gró tohoto odvětví tak spočívá právě v B2B obchodu. Na českém internetu proto nenajdeme mnoho reklam zaměřených na čistírny. A to je výhoda i nevýhoda současně. Kdo sleduje naši tvorbu, ví, že se rádi vymezujeme proti zaběhlým reklamním trendům. Jak se ale vymezit proti neexistenci?

Jak stihnout natočit reklamu do týdne.

Když nás z Cleany.cz oslovili, byli jsme trochu na vážkách, zda nabídku přijmout. Spot se měl totiž natáčet do týdne od zadání. Kdybychom fungovali čistě jako video produkce, která má za úkol natáčení pouze realizovat, nebyl by to nejmenší problém. V tomhle případě ovšem bylo třeba vymyslet i kompletní kreativu. Spot měl být humorný a poutavý, musel obsahovat spousty informací vysvětlujících fungování služby, která nemá v ČR obdoby a zároveň jsem se s realizací museli vejít do, řekněme, start-upového budgetu. Po chvíli váhání jsme se ale rozhodli tuhle výzvu přijmout, protože jak se říká:

“Kdyby to bylo snadný, tak to dělá každej.”

Herecké výkony v bojových podmínkách

Samotná realizace probíhala i na naše poměry celkem punkově - točili jsme v malé holešovické prádelně za plného provozu. Na realizaci jsme také měli relativně omezený čas. Díky dobře napsanému scénáři, skvělému výkonu protagonisty Michala Necpála a troše štěstí, se nám ale i přesto podařilo natočit spot, na který jsme pyšní.

Reklama má úspěch

Jednou z věcí, která nás utvrzuje v tom, že se reklama povedla, jsou pozitivní ohlasy na sociálních sítích - snad žádná z našich kampaní nesklidila tolik pozitivních komentářů. Několik lidí nám například napsalo, že se na tuhle reklamu dívají rádi pokaždé, kdy “na ně vyskočí” a to je, v dnešní reklamami přesycené době, téměř zázrak.